امروزه یکی از اهداف شرکت‌های بزرگ افزایش میزان کارایی کارکنان است. صاحبان شرکت‌های بزرگ برای انجام این کار از فارغ تحصیلان رشته مدیریت دولتی استفاده می‌کنند. در چند سال گذشته میزان استخدام فارغ التحصیلان این رشته دانشگاهی در ایران بالا گرفته است. به همین علت بسیاری از داوطلبان کنکور تجربی و ریاضی و انسانی در زمان انتخاب، این رشته دانشگاهی را برای تحصیل انتخاب می‌کنند و چون تعداد داوطلبانی که قصد دارند در رشته مدیریت دولتی تحصیل کنند زیاد است امکان پذیرش در آن سخت است. به همین علت بسیاری از افراد امکان ادامه تحصیل در این رشته دانشگاهی را ندارند. این افراد به خاطر نداشتن مدرک معتبر با وجود اینکه تبحر و تجربه کافی دارند جذب بازار کار نمی‌شوند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید ما به شما خرید مدرک مدیریت دولتی را پیشنهاد می کنیم. شما با خرید مدرک تحصیلی مدیریت دولتی می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

 

موسسه خرید مدرک مدیریت دولتی

شما می‌توانید مدرک مدیریت دولتی را از مای مدرک که یکی از معتبرترین موسسه‌های ایرانی که در زمینه فروش مدرک فعالیت می‌کند خریداری کنید. هدف این موسسه این است که تمامی افراد جامعه که به خاطر مشکلات اعم از خانوادگی و مالی و یا ... امکان ادامه تحصیل و دریافت مدرک معتبر نداشتند، بتوانند به موفقیت مورد نظر خود دست یابند. مای مدرک با بیش از یک دهه فعالیت با استفاده از نیروی کار خبره مشاور و راهنمای شما در زمینه تحصیلی خواهد بود.

 

مدارک مورد نیاز برای خرید مدرک مدیریت دولتی

برای خرید مدرک کارشناسی مدیریت دولتی شما باید مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی رشته ریاضی، تجربی و یا انسانی را داشته باشید. از زمان صدور مدرک پیش دانشگاهی شما باید حداقل 4 سال گذشته باشد تا بتوانید مدرک لیسانس مدیریت دولتی را خریداری کنید. اگر مدرک پیش دانشگاهی ندارید می‌توانید این موضوع را نیز به مشاوران موسسه مای مدرک در میان بگذارید. برای خرید مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی نیاز است که از زمان اخذ مدرک لیسانس مدیریت دولتی یا لیسانس مرتبط شما دو سال گذشته باشد. همچنین برای خرید مدرک دکتری مدیریت دولتی باید از زمان اخذ فوق لیسانس مدیریت دولتی یا ارشد مرتبط شما مدت زمان سه سال و نیم گذشته باشد. همچنین آقایان باید کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت را داشته باشند. علاوه بر این مدارک شما باید اسکن کارت ملی، شناسنامه و عکس پرسنلی را نیز برای کارشناسان مای مدرک ارسال کنید. 

 

قیمت خرید مدرک مدیریت دولتی چگونه است؟

قیمت مدرک تحصیلی مدیریت دولتی بسیار مناسب است. چون هدف موسسه مای مدرک این است که تمامی افراد جامعه از هر قشری بتوانند مدرک دانشگاهی دریافت کنند و به آرزوها و رویاهایی خود برسند. شما می توانید با پرداخت هزینه ناچیزی که در برابر زمان و هزینه ای که باید صرف کنید تا این مدرک دانشگاهی را دریافت کنید آن را خریداری نمائید. برای اطلاع از قیمت دقیق این مدرک با مشاوران مای مدرک تماس بگیرید. چون مولفه های مختلفی مانند زمان آماده سازی در قیمت مدارک تاثیرگذار است ما نمی توانیم قیمت آن را در این مطلب اعلام کنیم.

 

نحوه سفارش مدرک مدیریت دولتی

برای سفارش مدرک مدیریت دولتی شما باید مدارک تحصیلی و شخصی خود را برای مشاوران مای مدرک در واتساپ ارسال کنید تا با بررسی مدارک آن‌ها را تائید نمایند. پس از تائید مدارک ارسالی، بخشی از هزینه‌ی تشکیل پرونده‌ در دانشگاه را می‌پردازید و مابقی هزینه را نیز براساس زمانبندی مشخص بعد از صدور مدرک و پس از اخذ استعلامات مربوطه پرداخت می‌نمایید.

 

روند صدور مدرک مدیریت دولتی توسط مای مدرک چگونه است؟

روند صدور مدرک مدیریت دولتی به این صورت است که اطلاعات شما در سیستم دانشگاه آزاد یا غیر انتفاعی ثبت می گردد. با ثبت این اطلاعات برایتان شماره دانشجویی صادر می گردد. با استفاده از این شماره دانشجویی به پنل دانشجویی در وبسایت دانشگاه خود دسترسی پیدا کرده و از ثبت نام خود اطمینان حاصل می‌نمایید. در حساب کاربری علاوه بر اطلاعات تحصیلی و شخصی شما، ریز نمرات رشته مدیریت دولتی نیز وارد می‌گردد. در مرحله بعد با استفاده از داده‌های موجود در حساب کاربری شما در سیستم گلستان یک پرونده فیزیکی و یک پرونده الکترونیکی تشکیل می‌گردد. در مرحله آخر مدرک مدیریت دولتی شما با مهر و هولگرام دانشگاه مربوطه صادر می‌گردد.

 

اعتبار مدرک مدیریت دولتی چگونه تضمین می شود؟

یکی از مهمترین دغدغه‌های افرادی که مدرک مدیریت دولتی را خریداری می‌کنند این است که آیا این مدرک تحصیلی معتبر است؟ ما در پاسخ به این داوطلبان می‌گوئیم که این مدرک کاملا معتبر است چون علاوه بر مهر و هولگرام دانشگاه که نشان دهنده اعتبار مدرک تحصیلی شما می‌باشد. شماره ثبت در وزات علوم نیز وجود دارد که این شماره نشان می‌دهد که مدرک تحصیلی شما دارای تائیدیه وزارت علوم است و امکان استعلام آن وجود دارد به همین علت شما می‌توانید با خیالی آسوده از آن برای مهاجرت، ادامه تحصیلی در مقاطع بالاتر و یا استخدام در نهادهای دولتی و خصوصی استفاده کنید.

 

کاربرد خرید مدرک مدیریت دولتی

در سالیان گذشته وزارت کار هر سال آزمون برای استخدام نیروی کار در سازمان‌ها دولتی برگزار می‌کند. که یکی از رشته‌ها که در همه دوره‌ها فارغ التحصیلان آن امکان شرکت در آزمون را داشتند مدیریت دولتی است. شما با خرید این مدرک امکان شرکت در این آزمون و استخدام در شرکت‌های دولتی را دارید. همچنین اگر قصد ادامه تحصیل دارید می‌توانید در کنکور ارشد رشته‌های توسعه منابع انسانی، طراحی سازمان‌های دولتی، بودجه و مالیه عمومی، خط مشی گذاری عمومی، مدیریت پیشرفت و توسعه شهری و روستایی، مدیریت تحول و مدیریت رفتار سازمان شرکت کنید. همچنین این رشته دارای بازار کار مناسبی در بسیاری از کشورهای خارجی است که شما می‌توانید با خرید مدرک با استعلام برای رشته مدیریت دولتی ویزای کاری این کشورها را دریافت کنید.

 

آینده رشته مدیریت دولتی و مزایا شغلی

همانطور که گفتیم این رشته دارای بازار کار مناسبی است و شما می‌توانید به راحتی جذب بازار کار شوید. از جمله مشاغلی که می‌توانید در آن استخدام شوید می‌توان به کارشناس اداری، امور کارکنان، تشکیلات و روشها، تحول اداری، طبقه‌بندی مشاغل، حقوق و دستمزد، برنامه ریزی پرسنلی، ارزیابی عملکرد و نظایر آن و قبول مسئولیت در سمت مدیران سطوح میانی و سرپرستی واحدهای اداری و خدماتی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی و شهرداری‌ها اشاره کرد.